BEDANKBRIEF YEP-AFRICA

Beste deelnemers aan de Rotary Challenge Zwijndrecht -Banjul 2019 Beste Tineke en Wim-Arie,

Beste deelnemers aan de Rotary Challenge 2019 Zwijndrecht – Banjul,

Namens het bestuur van Yepafrica in Nederland en het Yepafrica Team in Gambia willen wij graag laten weten hoe trots we zijn op de prestatie van het gehele team van de Rotary Challenge 2019 Zwijndrecht – Banjul en hoe dankbaar we zijn voor de financiële support aan Yepafrica en het verder ontwikkelen van Youth EmPowerment in Gambia!

Wij zijn dankbaar voor jullie erkenning en zullen ons waardevolle werk in Gambia met groot enthousiasme voortzetten. Met jullie bijdrage kunnen we onder meer onze Youth Empowerment & Entrepreneurship trainingen verder ontwikkelen, en kan een nieuwe groep jongeren in Gambia worden getraind en in hun kracht gezet worden.

Youth is the Change!

Met vriendelijke groet,