TEAM 08 :THE SIXTIES

Wij zijn Fred en Tinka Duineveld en wonen in Limmen (NH). In Februari jl. zijn wij 12 dagen op vakantie geweest in Gambia. We hebben een 5 daagse rondreis gemaakt via Gambiaexperience.nl (ook een goede doelen stichting) en waren behoorlijk onder de indruk van de armoede en levensstijl in Gambia. En toch zijn de mensen blij en opgewekt. We hebben veel gezien in deze korte periode. Wat een land en wat is dit anders als in Nederland!

Tineke vertelde ons van de challenge en al snel hadden wij beide zoiets van…. dat gaan wij echt doen in Oktober!!! De uitdaging, het avontuur, maar vooral het goede doel.

Dit jaar wordt Fred 60 jaar en daarom “the Sixties”. Wij gaan het avontuur aan en hopen een  mooi bedrag bij elkaar te halen om de goede doelen van de Stichting te steunen.