TEAM 09, PROPERTYPEOPLE-LIFE CHANGERS

HARM
EVI

Driemaal is scheepsrecht zegt men wel eens. We hadden graag in 2017 mee willen rijden maar het was toen kort-dag; we hadden al andere plannen. In 2019 kwamen er diverse privé zaken tussen, waaronder onze 25e trouwdag. In 2022 is het dan zover…we doen dit keer echt mee aan de Rotary Challenge.

Stevie en ik hebben veel zin om mee te rijden. Deels omdat het een uitdagende rit zal worden; deels om voor de goede doelen een rol te kunnen spelen. Beiden zijn we wekelijks druk met vrijwilligerswerk voor mensen en organisaties in Nederland. Met de Rotary Challenge kunnen we de inzet voor mensen in Noordwest Afrika mooi combineren met een uitdagende tocht naar Gambia. We zien er naar uit om kennis te maken met de diverse Afrikaanse culturen, de natuur en de mensen die we onderweg tegenkomen. Daarnaast willen we voor de diverse ziekenposten medicijnen en andere medische materialen meenemen. We zijn al een tijdje bezig om het benodigde geld bij elkaar te sprokkelen. Opbrengst van vrijwilligerswerk, particulieren en zakelijke sponsors te werven om de aanschaf van de auto en medicijnen te financieren. De reiskosten betalen we uit eigen zak.

Wij hebben er zin in.

Harm Otter & Stevie Lopulalan