TEAM 08, PLUS 8

SJIR
JOS

Toen we beiden nog aan het werk waren, waren Jos en ik, 2 studiegenoten, van plan om na ons pensioen met de auto naar Thailand te rijden. Ik kende toen iemand die dat in zijn eentje gedaan had, dus met z’n tweeën zou dat zeker moeten lukken. Maar zoals zo vaak met doldrieste plannen komt er niet altijd alles van terecht. Totdat Henk hoorde dat Meindert, de schoonvader van zijn dochter, graag mee wilde doen aan de Gambia Challenge van de Rotaryclub Zwijndrecht. Henk is net zoals ik lid van de Rotaryclub Hoensbroeck, en onze club wilde best de schouders eronder zetten om voldoende donateurs te vinden voor deze Challenge. Jos, een oude studievriend, hoefde ik nauwelijks aan te sporen, die wilde heel graag mee. Gelukkig is inmiddels door middel van een erg geslaagd charity evenement voldoende geld opgehaald voor het team van Henk en Meindert en voor ons team om twee auto’s te kopen, en dan is er ook nog wat geld over voor hulpgoederen.

De verbindende naam van ons team luidt Plus8 !

Wij hebben er erg veel zin !

Groet, Sjir Smeets en Jos Groeneweg