TEAM 02, BELSTAR 1

Vanuit Elst in de Betuwe (RC Elst Over-Betuwe) en vanuit België (RC Waasmunster-Durmeland) gaan we in oktober met maar liefst 3 auto’s meedoen aan de Rotary Challenge 2022. De belangrijkste reden is dat deze actie zoveel goeds brengt! In de eerste plaats natuurlijk ‘Goed doen’. Door ter plekke materialen en geld af te leveren bij goede doelen, wordt er direct hulp geboden. Wij weten ook uit ervaring dat als je ter plaatse bent waar hulp nodig is, je het ziet en ervaart, hoort, ziet en zelfs ruikt! Dan dringt het door in je lichaam. Dat is een enorme katalysator om goed te blijven doen voor anderen!

Tenslotte brengt de Rotary Challenge ons extra verbinding in de club. De broederschap krijgt al een boost door de voorbereidingen. En we weten dat buitenlandse projecten vriendschappen voor het leven opleveren.

Daar doen we het allemaal voor!

Gerda Saeys              :     RC Waasmunster-Durmeland uit België

Jeroen Sertons          :      RC Elst Over-Betuwe