TEAM 13, THE SMILING BOY’S

RICHARD
RENS

Hallo allemaal,

Ik ben Richard van de Coevering, 51 jaar en horecaondernemer in het mooie Schijndel. Samen met mijn zoon Rens ga ik de trip maken. Voor mij wordt het de tweede keer dat ik de challenge ga rijden. De eerste keer is geweest in 2019. Toen ben ik met een kleine vrachtwagen naar Banjul gereden. Deze ervaring was zo fantastisch dat ik hem graag nogmaals wil beleven. Zowel in 2019 als nu rijd ik voor stichting Rescue Baby Gambia. Een stichting die zich inzet voor betere zorg voor moeder en kind tijdens de bevalling. Voor deze stichting ben ik het jaar door actief in het inzamelen en vervoeren van medische materialen en als ik in Gambia ben, met hand en spandiensten verlenen in het ziekenhuis en vervoer van materialen naar het ziekenhuis.

Gambia here we come….. Op naar 21 oktober….op naar een onvergetelijke ervaring……